druk uv

Reklama dźwignią handlu, czyli jak za niewielkie pieniądze wzmocnić markę firmy

Na rynku niewątpliwie panuje duża konkurencja przez co, aby dotrzeć do klientów trzeba naprawdę się starać, a przy tym przyciągać uwagę. Niewątpliwie jednym, z najważniejszych elementów jest reklama. Oczywiście trzeba zadawać sobie sprawę, że nie każda reklama jest tania. Na szczęście my przedstawimy Wam sposoby, jak wzmocnić markę za niewielkie pieniądze.

Ulotki – proste i sprawdzone

Każdy przedsiębiorca wie, że przyciągnięcie uwagi klientów może nastręczać problemów, szczególnie gdy wokół działa więcej firm o podobnym charakterze. Oczywiście także osoby, które dopiero zaczynają swoją działalność muszą zdobyć rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów. Na szczęście można to zrobić i to za nieduże pieniądze. Wystarczy wykorzystać do tego celu ulotki papierowe. Muszą być one jednak właściwie zaprojektowane. W tym przypadku konieczne jest wymyślenie dobrego hasła reklamowego, przy czym nie powinno ono być dwuznaczne, gdyż od początku ma być wiadomo, jakie usługi się oferuje. Ulotki powinny być rozdawane w wielu miejscach. W ten sposób można rzeczywiście zyskać rozgłos.

Prowadzenie fan page’u na Facebooku i Instagramie

Wykorzystanie mediów społecznościowych ma duże znaczenie dla rozpoznawalności marki. Warto pamiętać, że wbrew pozorom prowadzenie fan page’u na Facebooku czy Instagramie nie jest łatwe, gdyż koniecznie należy zastosować ciekawe hasła reklamowe, ale i niezwykle ważna jest regularność dodawanych postów. Oczywiście, aby w ogóle móc mówić o efektywności takiej kampanii koniecznie należy posiadać dużo like’ów i osób obserwujących. Jest na to pewien sposób. Warto np. organizować konkursy, które przyciągają uwagę, np. wśród znajomych tych osób, które wzięły w nim udział. Można wylosować nagrody, choćby w formie gadżetów reklamowych, np. kubków, koszulek czy długopisów z logo firmy.

Baner reklamowy jest ważny, wykorzystaj też gadżety reklamowe

druk uv

Każda firma powinna dysponować banerem reklamowym. Oczywiście należy go umieścić w odpowiedniej lokalizacji, tak aby przyciągał uwagę. Baner reklamowy niewątpliwie musi być czytelny, widoczny z dalszej odległości, ale i estetyczny, stąd warto zastosować druk UV. Taki element musi zostać umieszczony w odpowiednim miejscu, nie trzeba go montować tuż obok sklepu czy miejsca wykonywania działalności. Może być to uczęszczany skwer albo inne dobrze eksponowane miejsce. Ponadto trzeba jeszcze pamiętać o gadżetach reklamowych, w przypadku których także można wykorzystać druk UV. Jak już wspomnieliśmy mogą one być wykorzystywane jako nagrody w konkursach organizowanych na fan page’u na portalu społecznościowym, ale równie dobrze sprawdzą się na targach branżowych czy też jako dodatek przy zawieraniu umowy, czy dokonywaniu zakupów.

Wynajmij stanowisko podczas targów branżowych i pokaż się klientom

Udział w targach branżowych wcale nie musi być drogi. Najczęściej potrzebne jest jedynie wpłacenie wpisowego. Dzięki uczestnictwu w takich targach można zdobyć kontrahentów, ale i klientów. Oczywiście do targów trzeba się właściwie przygotować. Stanowisko musi przyciągać uwagę i także tutaj sprawdzi się baner oraz stojak reklamowy z ulotkami zawierającymi szczegóły oferty czy też katalogami firmy. Można wykorzystać reklamę audiowizualną. Choć takie rozwiązanie jest droższe, to na pewno przyciąga uwagę. Oczywiście na stoisku powinny znajdować się także liczne gadżety reklamowe, które możecie rozdawać jako zachętę, ale także, by przyciągnąć klientów i sprawić, że marka będzie bardziej rozpoznawalna. Kubki z logo firmy czy nawet cukierki bądź wafelki świetnie się sprawdzają. Można także ustawić dużą miskę z cukierkami, gdzie każdy chętny będzie mógł się poczęstować, a do każdego cukierka będzie dołączona wizytówka.

Oczywiście każdy przedsiębiorca powinien pamiętać, że w XXI wieku posiadanie strony internetowej to absolutne must have. Warto jednak, by strona była czymś więcej niż tylko wizytówką, np. aby na stronie można było także zrobić zakupy bądź przeczytać porady branżowe. Taka strona musi być czytelna, a także zawierać niezbędne słowa kluczowe, które wpisywane są przez użytkowników w wyszukiwarkę. Im lepsza i wyższej jakości treść, tym strona jest lepiej oceniana prze Google i może znaleźć się wyżej w wynikach wyszukiwania, ale trzeba pamiętać, że pozycjonowanie jest pracą stałą i trzeba w nie zainwestować.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij