Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Pozycjonowanie sklepu z ubraniami

Robienie zakupów w sieci, nie jest już niczym nowym. Zgodnie z raportem „Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021” Advox Studio ponad 60% respondentów stwierdziło, że zakupy online robi przynajmniej kilka razy w miesiącu. Co najczęściej internauci kupują w sieci? Jak się okazuje, największą popularnością cieszą się ubrania oraz dodatki odzieżowe. Na taką odpowiedź wskazało, aż 62% badanych. Co takie wyniki oznaczają dla właścicieli internetowych sklepów z ubraniami? Nie tylko sporą liczbę potencjalnych klientów, ale także dużą konkurencję. Aby dotrzeć do swoich odbiorców, nie wystarczy już tylko proponować wysokiej jakości ubrań. Niezwykle ważne jest także pozycjonowanie sklepu z ubraniami.


Jak założyć sklep internetowy?

O kwestiach związanych z pozycjonowaniem sklepu z ubraniami, powinieneś zacząć myśleć wcześniej, niż ci się wydaje. Już wybór platformy e-commerce może mieć tutaj ogromne znaczenie. Wybór odpowiedniej platformy e-commerce może mieć znaczący wpływ na rozwój twojego sklepu. Przy wyborze platformy zwróć uwagę na to, czy posiada odpowiednie zabezpieczenia, gwarantujące bezpieczeństwo danych twoich klientów, a także czy jest „SEO friendly”. Na co warto zwrócić uwagę? Eksperci Warsaw Media House podpowiadają, że platforma e-commerce powinna umożliwiać:

  • Ustawienie krótkich, odpowiednich pod SEO adresów URL;

  • Wdrożenie linków kanonicznych;

  • Zapobieganie duplikacji treści, które mogą negatywnie wpływać na pozycjonowanie.

Dużą popularnością cieszą się obecnie platformy takie jak Shoper, PrestaShop, WordPress + WooCommerce oraz Magento. Warto zapoznać się z zaletami i wadami poszczególnych systemów.

Jak wypromować sklep internetowy?

Optymalizacja SEO jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy w sieci. Sprawdza się ona o wiele lepiej niż płatne reklamy np. w Google, ponieważ przynosi dłuższe efekty. Płatna reklama znika od razu, gdy przestaniesz ją opłacać. W przypadku pozycjonowania twoja strona sklepu online może wyświetlać się na samej górze wyników wyszukiwania wyszukiwarki nawet wiele tygodni i miesięcy dłużej. Oczywiście, jeśli nie przerwiesz systematycznego pozycjonowania swoich treści.

SPRAWDŹ:  Konferencje i targi dla branży medycyny estetycznej – czego nie może na nich zabraknąć?

Jak dodaje Piotr Sulewski – ekspert WMH Agency oraz biegły w dziedzinie marketingu przy Sądzie Okręgowym w Warszawie, pozycjonowanie sklepu online gwarantuje duże przyrosty ruchu organicznego. Dzięki dobremu pozycjonowaniu strona twojego sklepu wyświetli się większemu gronu odbiorców. Im więcej wyświetleń, tym większe prawdopodobieństwo, że przynajmniej część z tych osób stanie się w przyszłości twoim klientem. Warto również zwrócić uwagę, że internauci często pomijają płatne reklamy i od razu szukają treści w wynikach organicznych. Cieszą się one większą wiarygodnością i autentycznością.

Jak wybrać skuteczną reklamę sklepu internetowego?

Reklama sklepu internetowego powinna być przede wszystkim dopasowana do grona jej odbiorców, czyli grupy docelowej. Inna reklama będzie najlepsza w przypadku banków (np. mBank), stacji paliw (np. Shell), sklepów z artykułami spożywczymi (np. Tymbark), a inna w przypadku sklepów odzieżowych. Prowadząc sklep odzieżowych warto precyzyjnie i dokładnie określić grupę docelową.

Jeśli więc np. prowadzisz sklep z odzieżą ciążową, twoją grupą docelową będą kobiety w wieku reprodukcyjnym. Jeśli z kolei oferujesz odzież medyczną, musisz próbować dotrzeć do kobiet i mężczyzn wykonujących konkretny zawód. Dobrym rozwiązaniem będzie reklama sklepu na Facebooku, gdzie można w ten sposób targetować swoich odbiorców.


Jak samemu pozycjonować sklep internetowy?

Do agencji marketingowych takich jak Warsaw Media House na co dzień trafiają osoby, które zastanawiają się, czy można pozycjonować sklep internetowy samemu. Oczywiście jest taka możliwość. Jednak każda osoba, która się na to zdecyduje, musi być świadoma, że jest to czasochłonne i niezwykle wymagające zajęcie. Wymaga ono stałego uaktualniania swojej wiedzy bowiem algorytmy odpowiedzialne za pozycjonowanie często są zmieniane.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu?

Należy wziąć również pod uwagę, że pierwsze efekty pozycjonowania widoczne są dopiero po mniej więcej trzech miesiącach. Początkowo może być więc trudno odpowiedzieć sobie na pytanie, czy samodzielne pozycjonowanie sklepu z ubraniami przynosi efekty i idzie w dobrym kierunku. Zdecydowanie lepiej jest postawić na pomoc sprawdzonych agencji SEO. W WMH Agency możesz liczyć na pomoc doświadczonych specjalistów oraz indywidualnie dopasowaną strategię optymalizacji sklepu internetowego. Cennik pozycjonowania sklepu, mogą przedstawić ci nasi eksperci.

SPRAWDŹ:  Co powinien zawierać program do pracy zdalnej?

Autor: Piotr Sulewski, prezes zarządu komplementariusza WMH sp. z o.o. sp.k.

Ewelina Brzezińska

Ewelina Brzezińska

Ekspertka w dziedzinie zdrowia i wellness. Dzieli się poradami dotyczącymi zdrowego stylu życia, diety oraz aktywności fizycznej. Wierzy w holistyczne podejście do zdrowia, łącząc medycynę konwencjonalną z alternatywnymi metodami.

Artykuły: 91

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *